אודותינו

על גדתו המזרחית של הירדן ביישוב חד נס, נמצא מתחם הסוויטות דובדבן בגולן לזוגות בלבד.
המיקום המיוחד על ההר מול נופיה המדהימים של הכנרת, השקט המרגיע והאוויר הצלול, מרחיבים את הלב ומעניקים הזדמנות להירגע מהלחץ היומיומי ולהתקרב מחדש.
במתחם 2 סוויטות אירוח מרווחות, רומנטיות הכוללות אבזור מפנק, נופים משגעים והפתעה לזוגות שובבים!
בכל סוויטה מיטת אפיריון זוגית ומפנקת, חדר רחצה הכולל אמנטיס, מגבות גוף ופנים, מטבחון מאובזר במיקרוגל, מיני בר, מכונת נספרסו וקפסולות, ג'קוזי מפנק בכל סוויטה הצופה לכנרת, פטיו מקורה הצופה לכנרת הכולל מקרן חימום ומערכת שמע, מים חמים 24/7, עמדת ברביקיו פרטית מאבן ואינטרנט אלחוטי (wifi).

במתחם בריכת שחייה מחוממת עם סגירת חורף, פינות ישיבה.
אנו מזמינים אתכם להנות מחוויה רומנטית ואותנטית מול השקיעות הקסומות, להתרגש ולהשאיר את הדאגות למרגלות רמת הגולן. 

 

לקוחות מספרים

Cherry Golan דובדבן בגולן
5.0
מבוסס על 81 ביקורות
powered by Google
LiorLior
16:36 10 Dec 22
המיקום מושלם.הנוף של הצימר נדיר ביותר ועוצר נשימה.הצימר תואם את התמונות אחד לאחד וברמה גבוהה מאד, נקי מאד ומאובזר .התאורה בתוך ומסביב לצימר כמו באגדות.בעלי הצימר מקסימים וקיבלו את פנינו עם מגוון מתנות והפתעות שהשאירו בחדר ותמיד היו קשובים לכל שאלה מהרגע שנכנסנו ועד לעזיבתינו ובכלל האוירה במקום היתה טובה מאדלסיכום היתה לנו חוויה מדהימה ואנחנו בהחלט נחזור.
Barak AdlerBarak Adler
19:23 13 Nov 22
מקום מדהים! חווית אירוח למופת, קבלת פנים חמה של בעלי הצימר שהיו זמינים ונכונים לכל צורך החל מהזמנת הצימר ועד עזיבתו ואפילו פינקו אותנו בשייק טעים במיוחד. הוילה ברמת ניקיון גבוה מאוד ומעוצבת תוך חשיבה לפרטים הקטנים. מבעד לחלונות נשקף נוף מרהיב לכיוון הכנרת ומחוץ לבקתה פינת ישיבה מחוממת לתוך הנוף הפסטורלי והשקט הזה עם פינת מנגל לאוהבי הברביקיו. קיימת גישה עם רכב ישירות לבקתה.
Dani LatipovDani Latipov
12:27 08 Oct 22
חד משמעית ה- צימר בצפון! מתחילת החוויה ועד לסיומה, אירחו אותנו שרון וישראל שדאגו להכל, להמליץ לנו על מקומות בילוי שווים בסביבה, בקתה נקייה ומסודרת שיש בה הכללל וכמובן מה שהיה לנו חסר דאגו להשלים באהבה ובחיוך. פינוקים בלי הפסקה, ז׳קוזי בחדר ובריכה פרטית מחוממת ומפנקתשווה את הנסיעה וכל שקל, אין מילים רק מחכים לחזור! (:
מיכל קופרמיכל קופר
19:47 27 Sep 22
היום חזרנו אני ובן זוגי וחייבים להמליץ לכם על המקום! מתחם שקט מאוד של 2 צימרים, קיבלנו צימר מהמם מול נוף מרהיב! החדר היה נקי ומצוחצח.האווירה היא הכל בעצם, אווירה של שלווה נפשית עם נוף וואו מול העינייםהגקוזי בחדר נמצא ליד החלון שמשקיף אל הנוף, רק לשבת ולהירגעכמובן שבעלת המקום שרון היתה סופר נחמדהקיבלה אותנו בחיוך ודאגה שלא יחסר לנו דבר, תודה לך על זה🙏🏼❤️מחכים לחזור ❤️❤️❤️❤️❤️
shadi marzoukshadi marzouk
10:46 26 Aug 22
ישראל ושרון הבעלים אנשים מיוחדים, מסבירי פנים ואוהבים לארחהמקום מהמם, מיקום מעלף, קו ראשון לכנרת בחד נסהשקט פה מיוחד ומרגיע והנוף מליון דולר!הצימר מפנק, מזווד בכל טוב, מטבחון מזווד, מכונת קפסולות נספרסו לקפה, מערכת שמע בצימר, וגם בפינת ישיבה בחוץ, טלוויזיה, מיזוג וג'קוזי בתוך הצימר.באנו לרגל יום נישואין ויום הולדת, שרון וישראל הכינו הפתעה מרגשת ומפנקת, בלונים, נרות תפאורה ועיצוב יפה. שמפניה ויין פשוט היה כיף ומרגש.המתחם מורכב משני צימרים עם בריכה יפה נקיה ומתוחזקת משותפת ומקורה...תענוג להתארח במקוםיש מגוון רחב מאוד של אטרקציות, מסעדות, טבע ובילוי מסביב... אפשר לשאול את הבעלים והם יתנו המלצות.הזמנו ארוחת בוקר קונטיננטלית מספקית ארוחות בוקר מקומית לצימר (שאלו את המארחים) והארוחה מאוד עשירה וטעימה.לסיכום חוויה בלתי נשכחת, מפנקת ומטעינה מצברים
Ilan BronfmanIlan Bronfman
14:28 25 Jun 21
מקום מדהים, עם נוף לכינרת.הבעלים של הצימר עושים את כל ההבדל בין צימר פשוט לחוויה נעימה וכייפית.
izaK SUMERBASizaK SUMERBAS
12:02 03 Apr 21
מקום מעולה. נקי מסודר חשבו על הכל כדי שיהיה נח על המתארחים. נוף מדהים .נטו פרטיות ושקט
uri sogavkeruri sogavker
17:48 11 Feb 21
אין דברים כאלה מטורף...
Inna MarkovInna Markov
05:47 20 Oct 20
מקום מושלם לנופש וניתוק מהכול....מארחים תמיד שומרים אל כול הנחיות , מקום נקי כיאלו עד עכשיו לא היה שם אף אחד....נוף שאין כזה הרבה בארץ...
Ella KaufmanElla Kaufman
08:38 15 Aug 20
מקום מדהים! נקי, מאובזר, הבעלים מקסימים! הכל ברמה הכי גבוה שיש! ממליצה בחום!!!!
js_loader